Linkedin Şirketler İçin Vitrin Sayfası Özelliği (1 İzleyici)

BaRRaCuDa

Root Admin
Admin
Mesajlar
1,488
Tepki puanı
8
Yaş
35
Yaşadığın yer
Eskişehir
LinkedIn 2013 yılı sonlarına doğru firmalar için büyük önem taşıyan bir yeniliğe imza attı. Firmaların ürün ve hizmetlerini daha görünür bir hale getirmek için oluşturduğu Vitrin özelliği ile her firma için vitrin sayfalarını oluşturma imkanı sağladı. Birden fazla ürüne ve hizmete sahip olan firmalar ve büyük firmalar için büyük bir öneme sahip olan Vitrin sayfaları hedef kitleye ulaşım konusunda da yüksek potansiyele sahip.

LinkedIn tarafından yapılan bu özelliğin açıklamasında, her firmanın 10 vitrin sayfası

oluşturabileceğini ve bu sayfalarında tıpkı ana hesaplar gibi takip edilebileceğini belirtti. Raporlama

kısmında ise her sayfaya ait analizleri, trendleri ve ziyaretçiler ile etkileşim istatistiklerini LinkedIn

sayfa sahiplerine sunmaktadır.

Bizlerin tavsiyesi ise özellikle niche sektörlerde(alt sektörlerde) bir kitleye hitap eden

ürününüz varsa mutlaka vitrin sayfası oluşturmanız gerekmektedir. Eğer ki ürünleriniz birbirine

benzer bir sınıf içerisinde ise vitrin sayfasına çok ihtiyacınız yok demektir.

Vitrin sayfası oluşturmak için öncelikle ana hesabın yöneticisi olmanız gerekmektedir. Ana

hesabınızda bulunan düzenleyin seçeneğine tıkladığınızda vitrin sayfası oluştur butonunu

göreceksiniz. Her vitrin sayfası için bir numara atamanız gerekmektedir. Numara atama işleminden

sonra oluştur diyerek vitrin sayfanızı oluşturabilirsiniz. Oluşturma aşamasında sizden gerekli bilgiler,

tasarımlar istenecektir bunları eksiksiz doldurmaya dikkat ediniz.

Vitrin sayfanızı oluşturduktan sonra ister yeni yöneticileri sayfalara atayabilir, sayfaların iç

tasarımı ve içeriklerini değiştirebilirsiniz.
 

Benzer konular

Bu çeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)

Top