AdWords İpuçları - E-Ticaret İzleme Dataları ile Optimizasyon (2 İzleyici)

LeoJeLy

Üye
Katıldı
Mesajlar
250
Kredi
0
Hangi ürünlerinizin satışının iyi olduğu ve bundan hareketle, müşteri tabanınız için en uygun ürünlerin hangileri olduğunun yanı sıra pazarlama faaliyetleriniz tarafından en iyi şekilde desteklenen ürünlerin hangileri olduğu. Bir ürünün satışının az olması, söz konusu ürünün yanlış ürün olduğu anlamına gelmez. Ürünle ilgili pazarlama faaliyeti yanlış olabilir.

İşlem başına gelir ve işlem başına ürün sayısı. Örneğin, işlem başına ürün sayısı istediğinizden düşükse, çoklu alımlarda daha fazla indirim sunarak veya belirli bir tutarın üstündeki alışverişler için kargo ücreti almayarak daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.

Müşterilerin satın alma kararını ne kadar sürede verdikleri ve satın almaya ikna olmak için sitenizde kaç oturum gerçekleştirdikleri. Örneğin, satış döngüleriniz istikrarlıysa veya ürüne ya da döneme göre öngörülebilir şekilde dalgalanıyorsa, gelirle ilgili güvenilir tahminlerde bulunmak için (genel satış tahminleriyle beraber) bu bilgileri kullanabilirsiniz. Müşteriler satın almadan önce her zaman çok sayıda ziyaret gerçekleştiriyorsa, satın alma sayfalarınıza gidişi kolaylaştıracak bir site tasarımı veya kullanıcıların ürünlerinizi ve fiyatlarınızı rakiplerinizinkilerle karşılaştırmasına olanak sağlayacak seçenekleri göz önünde bulundurabilirsiniz.

Reklam harcamalarindan elde edilen gelir hedefli esnek teklif stratejisi nedir?

Aynı diğer esnek teklif stratejileri gibi Adwords gerçek zamanlı teklif verme algoritmasını kullanır. Bu algoritma sizin hesabınızın geçmişteki verilerine dayanarak çalışır. Target ROAS’ın kullandığı algoritma sizin hesabınızdaki geçmiş dönüşüm istatistiklerine bakarak her girilmeye uygun açık arttırmada çeşitli sinyalleri baz alarak tahmini dönüşüm değerleri oluşturur. Bu tahmini dönüşüm değerlerine bakarak da sizin tekliflerinizi gerçek zamanlı olarak ayarlar.

video : https://youtu.be/pA9O2B1O92U
 

Bu konuyı kimler okuyor

Benzer konular

Top