Öneri Projelerinizi Ücretsiz Türkçe - İngilizce Yada İngilizce - Türkçe Olarak Çevirebiliri (1 İzleyici)

grafiktr

Üye
Katıldı
Mesajlar
Kredi
4YmK1yON0P-gWTQbqbw7GnDPhdYd1knJCyufcM8rfDFP4d-sYTPo65rQneIL9B5wfnin=w300

Öncelikle konunun yeri burası mı bilmiyorum fakat moderatör arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Başlıkta belirttiğim gibi projelerinizi hiç bir ücret talep etmeden ekibimle beraber İngilizce - Türkçe yada Türkçe - İngilizce olarak hatasız çevirebilirim bunun için sizden tek şartım projenizin açık kaynaklı olması ve projenin size ait olması hepsi bu kadar.

Proje içeriğinin çok fazla kod içermemesi ve kelime sayısının min 1500 olması gerekmektedir bunun dışında döküman vb. gibi her türlü içeriğe desteğimiz var.

Yazılımı kendinize ait sitenizi yada eklentilerinizi çevirebiliriz yine aynı şekilde size ait olmak şartı ile projenize ait dökümanlarınızı çevirebiliriz.

Çeviri desteği almak isteyen arkadaşlar bu konu altına yada eguven9@gmail.com adresinden iletişime geçebilirler proje ayrıntılarını ve yapmanız gerekenleri iletip hemen çeviri işlemlerini başlatabiliriz.

------------------------------------

First of all, i am not sure if it is appropriate to post such thing here but i would be appreciated if moderators can help.

As i mentioned in the title, i and my team are ready to translate your projects in English to Turkish or in Turkish to English for free of charge. My one and only request is that, your project must be open source and it must be belong to you, that’s all.

The project should not include too much programmer codes and minimum word number should be 1500. As long as you meet those requests, we welcome all contents such as documents, etc.

We can translate your software, your own website or your adds also, we can translate your project documents as long as it is belong to you.

If you want to have translation support you can post here or you can contact me from eguven9@gmail.com so will be able to share the details of your project and to-do’s and we can start translation as soon as possible.

BaRRaCuDa

Root Admin
Admin
Katıldı
Mesajlar
Yaş
Kredi
Peki neden ücretsiz yapıyorsunuz? Yanlış anlamayın güzel proje kimse bedava yapmaz böyle işleri.

Bu konuyı kimler okuyor

Benzer konular