Biraz önce kaydolurken "Atamızın İsmi" şeklinde bir soru ile karşılaştım. Büyük uğraşlardan sonra soruyu çözüp kaydoldum. Atamızın ismi "Atatürk" değildir, Mustafa Kemal'dir.
Biraz önce kaydolurken "Atamızın İsmi" şeklinde bir soru ile karşılaştım. Büyük uğraşlardan sonra soruyu çözüp kaydoldum. Atamızın ismi "Atatürk" değildir, Mustafa Kemal'dir.
Buyuk ugraslar derken muhtemel 3 degisik yazi yazmisinizdir ama dediginize de katiliyorum guvenlik sorusunu duzeltip uygun sekilde yazilacaktir uyardiginiz icin tesekkurler
Forumumuzdan en verimli şekilde faydalanabilmeniz adına deneyiminizi iyileştirmek, kayıt olmanız ve foruma giriş yapmanız durumunda da oturumunuzu açık tutmak amacıyla çerezler (cookies) kullanıyoruz.
Sitemizi kullandığınız sürece çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.