Google Ads, eski adıyla Google AdWords, Google tarafından sunulan bir reklam hizmetidir. Bu platform, işletmelerin ve diğer reklam verenlerin Google'da reklam vermesine olanak tanır. Google Ads kullanıcıları, belirli anahtar kelimelerle ilişkilendirilmiş reklamları oluşturabilir ve bu reklamları Google'ın arama sonuçlarında, web sitelerinde, YouTube'da ve diğer Google ağlarında gösterebilir. Bu reklamlar, kullanıcının belirli anahtar kelimeleri aradığında veya belirli bir hedef kitleye ulaşmaya çalıştığında görüntülenebilir.
Google Ads, reklam verenlere belirli bütçelerle çalışma ve reklam sonuçlarını izleme olanağı sağlar. Ayrıca, reklam verenlerin reklamlarını coğrafi konuma, demografik özelliklere ve ilgi alanlarına göre hedeflemelerine yardımcı olur. Bu sayede reklam verenler, potansiyel müşterilere daha doğru bir şekilde ulaşabilirler.
Google Ads, dijital pazarlama stratejilerinin önemli bir parçasıdır ve çevrimiçi görünürlüğü artırmak ve müşteri tabanını genişletmek isteyen birçok işletme tarafından kullanılır.
Google Ads, reklam verenlere belirli bütçelerle çalışma ve reklam sonuçlarını izleme olanağı sağlar. Ayrıca, reklam verenlerin reklamlarını coğrafi konuma, demografik özelliklere ve ilgi alanlarına göre hedeflemelerine yardımcı olur. Bu sayede reklam verenler, potansiyel müşterilere daha doğru bir şekilde ulaşabilirler.
Google Ads, dijital pazarlama stratejilerinin önemli bir parçasıdır ve çevrimiçi görünürlüğü artırmak ve müşteri tabanını genişletmek isteyen birçok işletme tarafından kullanılır.